onsdag 8 december 2010

Vintrigt och nytt.



Okej, vart börjar jag? Ni ser nämligen massa nytt just nu. Mina nya vantar är jag riktigt förälskad i. Jag fick dom i present igår - helt oväntat men ack så varm jag blir i hjärtat...och om händerna... Så fint! Mina nya vinterskor är så fantastiskt varma, sköna och snygga på lantligt vis. Det visar sig att många springer omkring i liknande, har jag gått och blivit moderiktig? Moahahaa.

De vackra, eleganta och feminina örhängena köpte jag i en inredningsbutik i Uppsala. Kommer med all sannolikhet att göra sig utmärkt till en svart klänning till nyår, eller vad tycker ni?
Kram Madeleine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de där örhängena blev jag riktigt avis på. Precis i min smak. De blir jättefina till nyår!

Kram/Linda

Madeleine Berglund sa...

Ååå tack, vad glad jag blir av att du gillar dom. Tack Linda =D
Kram kram!
Madde