söndag 19 december 2010

Nykomlingen! Vajert!


Har ni någonsin sett ett vackrare fat? Nej,jag tänkte just det. Det här fatet föll jag för direkt. Det är elegant, sött, vackert - allt på en gång. Gör sig utmärkt som godisfat, kakfat eller varför inte lägga smycken på det? Ett fat som alltid ska få stå framme hur som helst.  Jag gillar den här nykomlingen skarpt - det bara blir så när något tilltalar mitt hjärta. Inget snack om saken! Fatet kommer från min kärleks mamma. Fint tycker jag. Jätte fint. Rentav vackert! Kram Madeleine 

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon denna fjärde advent!

Hur mår du?

Super fint fat och jag gillar din nya jacka skarpt!
Vart hitta du den? Var den dyr?
Hehe tusen frågor ;)

Gör du denna söndag?
Här har vi snöstorm!
Kram!

Anonym sa...

hej igen!

mycket fint fat, helt i min smak också!
Din mamma kanske skulle kolla in min pyssel blogg "metallbinderiet" där finns romantiska och lantliga saker i luffarslöjd.
Nu skall jag inte göra gratis reklam på din blogg så denna kommentar behöver du inte lämna ut men hoppas att ni vill hälsa på där hos mig;-)
Kram Mia (mygarden)